tisdag 7 september 2010

Semestern är slut

Ja, då var semestern slut, skulle gärna varit ledig en vecka till.

Sista helgen så var jag och Qvittra på hundutställning i Gränna. Dömde gjorde Charlotte Lindell.
Vi var ute efter en 2:a och det fick Qvittra, min söta lila tjej.
Här är en bild från ringen

Och här är kritiken

På kvällen var jag på kusin träff hemma hos Sussie. Tror inte jag har träffat mina kusiner i Stockholm på nästan 25-30 år.
Jisses var trevligt detta var, vi satt och åt och snackade så jag var inte hemma förrän klockan 02.00, då kändes det att man hade varit uppe klockan 05.00.

Nedan en bild på hela gänget


På söndags eftermiddagen så tränade jag, Helena och Catta jakt i Ullared, och det gick rätt så hyffsat.

Är lottad som 3.e reserv på det särskilda jaktprovet i Ullaredstrakten(6 deltagare) så det är kört där också.

Tack och hej

1 kommentar:

  1. Tack snälla för hälsningen! Stort grattis till 2:an i ringen! Skönt att ha det gjort :-) Hoppas nu du kommer med på några Ökl-prov i höst, vi syns kanske i Halmstad.
    Kramar A-L

    SvaraRadera