söndag 27 december 2009

Julen 2009

Beviset på att tomten kom på julafton.
Här har Lena kommit tillbaka efter att ha köpt tidningen, tyvärr missade hon tomten.
Dan före dopparedagen.
Jag och mina två syskonbarn Ivar och Klara( som har två köttbullar i kinderna.)
Brossan Tommy och Klara tillsammans med Ester. I Göteborg var det minsann snö, härligt.
Här leker Ivar med Qvittra, dom är lika busiga båda två.
Dom har verkligen roligt tillsammans.
Klara gossar med Qvittra.
Här är det Qvittra och Klara igen som leker.
Jag och mamma åkte upp den 23/12 till brossan Tommy i Göteborg för att fira jul, och vi har haft det mycket bra. Qvittra löper ju men det var inga bekymmer med det, alla var hjälpsamma med trasan och torkade upp efter henne.
Någon hundträning har det inte blivit på länge. På tisdag är det innomhusträning i ridhuset igen och då skall vi planera inför nyårsafton också.
Tack och hej.

1 kommentar:

  1. Perfekt att du löper, Qvittra. Det blir ju lite ont om plats här inne när alla ska sova över, så jag tänkte att du och jag kan flytta ut i husvagnen? Säg inget till lillebrorsan bara, har lovat att hålla tassarna borta från hans tjej... Puss på dig lilla Qvittra, vi ses imorgon! /I-or

    SvaraRadera