söndag 20 december 2009

Promenad på Östra stranden

Helgen har varit mycket lugn och skön, vet inte när det hände senast(skulle vara förra helgen i så fall). Det är ju skönt någon gång att ha det så, men jag tror nog att jag föredrar när det är fullt upp(eller lagom).
Har inte gjort något med tjejerna förutom promenaden på Östra stranden i lördags där jag körde båda hundarna samtidigt på lite markeringar så att jag kunde fota. Qvittra börjar bli riktigt stadig på att sitta och vänta på sin tur.
Hon började löpa den 17/12, det är ju bra att hon gör det när det inte är tävlings- säsong.

Nedan är en länk med foton på mina fina flickor från i lördags, det är inte lätt att fota svarta hundar i solsken och snö, men jag tycker nog att dom blev rätt bra i alla fall.

Tack och hej

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!
    Önskar dig och tjejerna en god & glad jul och ett gott slut på året!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!
    kramen/ Jenny Hjalle Liv

    SvaraRadera
  3. En God Jul och ett framgångsrikt 2010 önskar vi er!! Ann Korint Orry Och Mörten

    SvaraRadera
  4. Ville bara önska dig och vovvarna en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!
    Sköt om er!
    Stora kramar Heléne & Brassan!

    SvaraRadera