fredag 16 oktober 2009

Yes !

Vad dagarna går sakta när man väntar på att få reda på om man kommit med på tävlingar.
I går kväll så la Tollarp ut sina deltagarlistor, och jag är 2:a reserv på söndagen(det är 21 högre spår)så där hoppas jag på att komma med. Tina med Hymer har kommit med på söndagen i eliten, likaså Anki med Astrid. Skall bli kul att tävla på samma plats, även om vi inte tävlar i samma klass.
Har inte hört något från Göinge- Broby så jag skickade iväg ett mail till tävlingsansvarig, och fick snabbt svar att jag hade kommit med där också(hoppas nu att detta stämmer). Det känns ju gott att vara med(eller nästan i alla fall) båda dagarna, med tanke på att Qvittra är så ung och att allt inte sitter till 100% så kan jag nog behöva det. Fixar vi en uppflyttning så skulle jag bli super glad och nöjd, och om det inte skulle funka så vet vi ju vad vi skall jobba på i vinter.
Tack och hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar